Azri Iskandar Bakal Rujuk Semula? – “Saya masih kelirμ betul ke dah bercerαi”

Pelakon Azri Iskandar menga’kui bukan mudah untuk menyesuaikan diri menjadi seorang du’da apatah lagi selepas 19 tahun hidup bersama pelakon Ellie Suriaty.

Masih keliru dengan apa yang berlaku, Azri bagaimanapun berkata dia tidak meno’lak andai mereka ditakdirkan rujuk semula.

“Saya reda dengan takdir yang sudah tertulis. Sekarang ini saya masih dalam keadaan ke’liru betul ke dah berce’rai… nak menyesuaikan diri.

“Nak kena terima hakikat dah kembali single. Jadi, saya pun tak tahu perasaan sekarang macam mana. Harap peminat doakan kebahagian saya dan Ellie

“Kalau satu hari nanti kami berbaik dan nak ru’juk semula, tak ada siapa akan halang kecuali kalau kami dah berkahwin lain,” katanya.

Baca Juga:  OJK: 17 Fintech Pinjaman Memiliki Ekuitas Kurang dari Rp 2,5 Miliar

Dalam pada itu, Azri berkata hubungannya dengan be’kas isteri masih baik serta berterima kasih kepada Ellie yang menjaganya ketika dia berdepan masa’lah kemu’rungan selepas dipe’cet dari filem Leftenan Adnan pada 2000.

“Hubungan kami masih baik… saya pun masih anggap Elly sebagai kawan baik dan ibu kepada anak-anak kami. Bagi saya, Ellie adalah individu yang banyak berjasa dalam hidup saya.

“Masa saya alami kemu’rungan teruk sampai macam nak gi’la disebabkan kena pe’cat dari filem Lefte’nan Adnan 22 tahun lalu, dia la yang menjaga saya,” katanya.

Baca Juga:  Resep Sektor Jasa Keuangan Supaya Moncer Menurut PDB RI 2022 5,31%

Terdahulu, Ellie telah menfailkan permohonan ce’rai ke atas suaminya sebelum Ramadan yang lalu. Ellie mendirikan rumah tangga dengan Azri pada tahun 2002. Pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata, Azrell dan Nur Azreen.

Komen netizen:

“Lahai berbaiklah semula..usia bkn muda..bila2 dijemput ILAHI. Bmaafan lah.. sya sedih anda bdua bpisah.ely azri perbetullah mna2 ksila’pan. syangi ank2 .Tin’galkan org ke 3 kalau itu yg mnjdk pero’sak.”

“Ada sahabat kisah dia mcm ni jugak. Waktu nikah dulu gaduh smpai tk ingat dunia, lepas tu berce’rai.. at last masing2 baru tersedar dari kesi’lapan, dorg rujuk balik.. Alhamdulillah skang dh bahagia sgt2, smpai tkboleh berenggang. Kadang perce’raian ni sebenarnya utk memberi ruang utk berfikir dan saling menghargai apabila kehi’langan.. semoga Azri dan Ellie jugak diberi ruang dan rujuk kembali one day..”

Baca Juga:  Cadangan Devisa Meningkat, Seberapa Kuat Indonesia Menghadapi Resesi?

“Biasalah tuu. Dah lama hidup berpasangan. Sekarang hidup seorang. Huhuhu.”

Sumber:

[1] Rujukan, Rotikaya

[2] Gambar utama, mStar dan astroawani/budiey/myinfotaip

[3] Gambar, astroawani, budiey, myinfotaip

close